2 Mart 2015 Pazartesi

Grip Ve Doğal Yöntemlerimiz

Herkese Merhabalar,

Geçen hafta 6 gün süren ateş ,öksürük,halsizlik,burun akıntısı,eklem ağrısı varsa hafife almayın doktora kesin gidin.
Elifim 39.6 lara kadar ateşi yükseldi grip seyrinde en fazla 4,5 gün ateş olabiliyormuş.Evde 4 aylık bebek olunca insan daha bir tedirgin oluyor.Böyle şiddetli bir grip olunca çok fazla araştırdım.Doğal yöntemleri uyguladım.En çok faydasını gördüğüm doğal yöntemleri paylaşmak istedim.

Doğal antibiyotik yapımı;
Bir soğan ve 1 tatlı kaşığı bal
Soğanın üst kısmını az keselim içini çok az oyalım ve 1 tatlı kaşığı bal koyup alt kısmından 4 tane yarım cm kadar kürdanla delelim.Bir bardağın içinde 3 saat bekletelim.
4 yaşında kızım için 3 gün günde 1 kez olmak üzere verdim.

Boğaz Ağrısına Ses Kısıklığına  Öksürük  için Kış çayı

Taze zencefil
Kuşburnu
Ihlamur
Papatya
Hatmi çiçeği
Zerdeçal

Alıp 5 dakika demleyelim sıcak sıcak içelim ben çok faydasını gördüm.

Öksürük için Pekmez ile toz zencefil  yapıp içirebilirsiniz,balgam söktürmeye faydası oldu.

Bol bol burnumuzu temiz açık tuttuk. Ateş öksürük hastalık geride kaldı.
Rabbim tüm hastalara şifa versin inşallah.

Not;Bunlar benim kişisel tavsiyelerim olup hiç bir tıpbi bilgi değildir.  Lütfen doktorunuzu dinleyin. Benim tavsiyelerim sadece benim tecrübelerim ve kişisel araştırmalarımdır. Teşhis ve tedavi niteliği taşımaz ve doktorunuzun tavsiyesinin yerini tutmaz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...