10 Kasım 2015 Salı

Karton Standın Geri Dönüşü

Selamun Aleyküm,

Artık çok fazla yazamıyorum.Aklımda binbirtane projeler planlar dahada bir sürü şey .Anaokulu  sezonu bizde başlayınca her sabah uyanmak 😊koşturmaca günlerimiz var .Hergünümüze elhamdulillah😊
Severek bir işe el attım sizlere sunuyorum.
Hobi Malzemelerimi koyabileceğim bir dolaba ihtiyacım vardı.Hazır dolaplar güzel hem fiyat açısından masrag etmek istemiyor hemde yer kaplamaması gerekiyordu.
A101 marketlerinde ürün standları okuyor aylık yada haftalık  ı ürünler bitince bu rafları çöpe atıyorlarmış.İşte elime geçtiği o an nasıl  mesudum anlatamam 😀.

Aklımda  nasıl etsem yapsam  bir sürü hayal sonuç ortada arkadaşlar.

Nasıl yaptığıma gelirsek  4 metre beyaz yapışkanlı folyo  aldım .
Kırmızı oldupu için kolay kapanmıyor etrafını kapladım .
İçini su bazlı akrilik beyaz boya işe boyadım sonra hafif bebek pembesi katarak boyadım .
Daha sonra üst katta desenleri çıktılat alıp biraz hava kaysın istedim.
En alt taraf desen kağıdı english home hediye paketini dekupaj olarak yapıştırdım :)Bundan sonra kesin  aldığım her ürüne hediye paketi  isteyeceğim .

Raf gerçekten sağlam ve ağır şişler koydum  taşıyor sıkıntı çıkarmıyor  toplamda en fazla 15 tl gitmiştir.Kârlı bir iş oldu.İnşallah daha iyileri sizlerin olsun.

Diğer geri dönüşüm projem  birikmiş kutuları hobi malzemelerinde kullanmak üzeri yapışkanlı kağıda çıktı alarak kapladım rafa uyum sağlaması adına açık renkler kullandım.


2 yorum:

  1. canım emeğine sağlık instagram da gördüm geldim ve çok beğendim :) daha iyi işler çıkaracağına eminim yolun açık olsun sevgilerle :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz yorum gözümden kaçmış :/ çok teşekkür ederim .

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...