17 Ocak 2016 Pazar

Alterra Dudak Balm



Soğuk havaların gelmesiyle  kuruyan,çatlayan  eller üzerine  dudaklarda  ilk sırada yer alıyor.
Rossman  mağazasında  gezerken  gözüme takılan ' alterra  naturkosmetik sos lıppenpflege 'Alterra  Dudak bakım kremi   ilgi odağımdaydı. 

1 aydır kullanıyorum ve gerçekten işe yarıyor  . Ciddi kuruyan  kanayan  dudaklarda  fayda sağlıyor  1 günde toparlanmasına  yardımcı oluyor .

Yabancı bloglarda  bu dudak bakım kremi hakkında   memnuniyetleri  okuyabilirsiniz. Ben almadan önce okumamıştım .Kullandıktan  sonra okuyunca  farkettim. 😊

İçerisinde  Organik nar çekirdeği  yağı  ,jojoba  yağı ve E vitamini kuru ve çatlamış dudakların  daha yumuşak olmasını  sağlar.Sentetik boya ,koku ve koruyucu  maddeler içermez .Silikon, parafin ve diğer mineral  yağlar  içermez. Vegan  ürünüdür.

Eğer sizinde  aşırı  kuruyan  kanayan dudaklarını  varsa Rossmann  mağazalarına  bir uğrayın  derim.

Sizin başka bildiğiniz Organik  Dudak bakım kremi varsa yorumlarınızı  bekliyorum.




2 yorum:

  1. Bunu görmüştüm ama pek işe yarayacağını düşünmemiştim açıkçası denemek lazım öyleyse :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz :) bir deneyin önceden nivea kullanırdım kanayan dudaklarıma faydasını görmemiştim bundan memnun olursunuz😊

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...