1 Şubat 2016 Pazartesi

Manevi Eğitim Sure ve Dua Ağacı

Elifim ile etkinliklere kaldığımız yerden devam ediyoruz.Manevi eğitimde yavaştan başladık.Önce Dua ve kısa sureleri ezberliyoruz.Dua ve sure ağacı yaptık her öğrendiği dua için bir kalp şeklinde elmalarımızı yapıştırıyoruz.Daha sonra tırtıl yapmayı planlıyorum.Duaları Öğretmek için önce ben tekrar ettiriyorum.Telefondan dinliyoruz bir 5 kez sonra sıkılırsa bırakıyorum.Yolda yürürken genelde konuşmayı çok sever ozaman tekrar ediyoruz ve ezberliyoruz.Sıkılmadan severek okuması için hep bir oyun ile olmalı yoksa çocuklar çabuk sıkılıyor.
Örnek;Subhaneke duasını Sudan hatırlayarak aklında tuttu.Her çocuğun öğrenme şekli farklıdır.Dinleyerek akıllarına giriyor ve ezberliyorlar.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...