8 Temmuz 2016 Cuma

Oyuncak Bebeklerin Saçları Nasıl Açılır?

Selamun Aleykum Hanimlar ,

Bayram biterken bu mübarek cuma gecesine kavuşurken Rabbim tekrar Ramazan Bayramına  kavuştursun İnşallah...

Uzun zamandır yazamıyorum 2 bebeyle zaman öyle hızlı geçiyor ki .Elifim bu sene 1 .sınıfa başlayacak inşallah  1.sınıfa başlamadan bol bol oyun oynayalım, birdaha bu yaşlara geri dönmeyeceğiz ...Elifimin  bebeklerinin saçları  çok karışmıştı  , keçe gibi olmuşlar yumak yumak okadar para verip alınıyor 😍
Kessek olmaz taramak ile olmuyor .

Önce saç kremi ile denemiştim olmadı açılmadı  saçlar kopuyordu.
Nette bir yerde aylar önce vernelleyin  yumuşacık olsun Vernelleyin mis gibi koksun  gibi bir yazı okudum kim verdiyse  bu fikri burdan teşekkürlerimi sunuyorum:)
Vernelli  suda bir 30 dk beklettim  .Sonra ufak ufak tarayıp güzelce duruladım.
Saçlar açıldı ve süper temiz oldular .

2 ayda bir yapmak lazım fazla karışmadan  .
Saçlarıyla oynamadan  olmuyor şimdilik  ördüm bakalım  dayandığı  yere kadar

Bu bilgi burda dursun bir gün başka birisine lazım olur diyerek  yazımı noktalıyorum

ALLAHIN  RAHMETİ VE BEREKETİ ÜZERİNİZE OLSUN.
HAYIRLI CUMALAR.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...